Otthoni edzéssel nem kell félni a strandszezon érkeztétől

Lényegesen jobban hangzik, hogy fitten és jól érezzük magunkat a bőrünkben, mint az, hogy néhány héttel a strandszezon előtt veszett módon próbálunk átmeneti megoldást találni a berögzült rossz szokásainkra.
Otthoni edzéssel nem kell félni a strandszezon érkeztétől

A nyári hónapok érkeztével, sőt egyeseknél már a tavaszi felmelegedéssel arányosan elkezd növekedni a rettegés, hogy mi lesz velük majd a strandon, ahol a téli pulóverekből kihámozva, önnön valójukban kell közszemlére a testüket. Ez egy évtizedek óta egyre jobban berögzülő probléma, ami sokaknak okoz nehéz pillanatokat. Ennek elkerülése érdekében érdemes túllépni a megszokott kifejezéseken, és inkább arra fontos fókuszálni, hogy egészségesek legyünk és jól érezzük magunkat a bőrünkben, mert akkor a fürdőruhánkban is így teszünk majd. Szerencsére ahányan vagyunk, annyi félék, formára és méretre is különbözőek. Viszont a testünk edzése és az egészségünk megőrzése nem hiúsági kérdés. Éppen ezért nem a strandszezon előtt kell elkezdeni ezzel foglalkozni, hanem az életünk részévé kell válnia.

Az otthoni edzés azoknak nyújthat megoldást, akik szeretnének mozogni, de közösségben, nyilvánosan nem tennék ezt különféle okok miatt. Ma már rengeteg otthoni edzőgép található a piacon, amikkel változatos mozgásokat végezhetünk, hogy edzettebbé váljunk, illetve formában maradjunk. A hidegebb hónapokban is jó megoldás a futópad, amivel nem rögtön maratoni távokat kell teljesíteni, hanem gyalogolhatunk is, mert annak is van eredménye. Izmaink a fokozatosan növelt terheléstől is egyre edzettebbé válnak, a szívünk és érrendszerünk is, így a rendszeres séta is kedvező hatást gyakorol majd mind fizikai, mind mentális állapotunkra.

A futópadhoz hasonlóan kiváló edzőtárs lehet egy elliptikus tréner, aminek segítségével lényegében a futó mozgást imitáljuk, viszont az ízületeket eközben kevésbé terheljük. Az egész testet átmozgató kardioedzés segít a test formában tartásában és az egészség megóvásában is

Ha úgy érezzük, hogy a futás nem a mi sportunk, akkor a fitness kerékpár is számításba jöhet, aminek segítségével kényelmesen, ülő pozícióban sportolhatunk, akár tévénézés közben is. A törzset, a hátat és a lábat is intenzíven átmozgató edzéssel egész évben formában lehetünk, ráadásul a mozgás az egészségünkre, a hangulatunkra gyakorolt hatását is évezhetjük.


Kapcsolódó cikkek

7 gyakori hiba, melyet a legtöbb fogyókúrázó elkövet - Fogyókúra és diéta tévhitek, gyakori hibák a fogyókúrában, melyek lassítják vagy gátolják a fogyást.

7 gyakori hiba, melyet a legtöbb fogyókúrázó elkövet

Hogyan kerüld el azokat a hibákat a fogyókúrában, melyet a legtöbb diétázó elkövet.

A só - itt a teljes igazság!

A só – itt a teljes igazság! -1. rész

Milyen sók léteznek? Egészséges vagy nem? Mennyit fogyaszthatunk belőle? A túl sok só árthat a szervezetnek? Viták a „fehér arany” körül.

10 tipp a pihentető alvásért - azonnali segítség alvásproblémák esetén - ilyen a jó alvás

10 tipp a pihentető alvásért

A kellő mennyiségű és minőségű alvás elengedhetetlen az életünkben.