Az ügyfélkapcsolatok hatékonyságának titka - Miért fontos a kapcsolatfelvételi űrlap?

Gondoltál már arra, hogy a weboldalad egyszerű elemei is hatalmas különbséget tehetnek?
Az ügyfélkapcsolatok hatékonyságának titka - Miért fontos a kapcsolatfelvételi űrlap?

Gondoltál már arra, hogy a weboldalad egyszerű elemei is hatalmas különbséget tehetnek? A kapcsolatfelvételi űrlap például gyakran alábecsült része az online jelenlétnek, pedig kulcsszerepe van abban, hogy hatékonyan tudd mérni a marketingkampányaid sikerességét.

Főleg a Google hirdetéseken keresztül történő ügyfélszerzés során, ahol minden lépés mérése létfontosságú a költséghatékonyság javítása érdekében. Hiszen ha nem tudjuk pontosan, mi hozza a várt eredményt, akkor nem más, mint a találgatás marad. És gondolkozz el rajta, mennyire szeretjük a bizonytalanságot, amikor az üzleti költéseinkről van szó!

Az űrlap, mint pontos mérőeszköz

Amikor a jó hirdetéskezelés miatt a weboldaladra érkeznek a látogatók, elengedhetetlen, hogy pontosan lásd, ki mutat igazán érdeklődést az ajánlataid iránt. Nagyszerű, ha telefonon vagy e-mailben is elérhető vagy – ezen opciók felkínálása kétségkívül hasznos. Azonban csak a kapcsolatfelvételi űrlap segítségével tudod ténylegesen igazolni egy kattintás ledokumentált érdeklődését.

Az űrlap kitöltése, majd a köszönőoldal megjelenítése a mérés kézzelfogható eredménye. A gyors és egyszerű hozzáférés pedig elengedhetetlen a felhasználók számára, akik ma már csekély türelemmel nézelődnek a világhálón.

Kapcsolatteremtés könnyedén

Az online marketing másik fontos szempontja, hogy a felhasználók könnyebben rábízzák magukat egy jól megtervezett, átlátható űrlapra, mint hogy elkezdjenek egy e-mailt megfogalmazni vagy telefonáljanak. Egy egyszerű, de informatív űrlap elérhetőségével a leendő ügyfeleknek könnyű lehetőséget kínálsz arra, hogy kapcsolatba lépjenek veled. Ezzel pedig már az első lépéseket meg is tették a célod érdekében.

Érdemes tehát odafigyelni, hogy az űrlap ne csak információt kérjen be, hanem reagálásra ösztönözze a látogatót, például egy kedvezmény felajánlásával.

Több, mint kapu a kommunikációhoz

Bármennyire is egyszerű ötletnek tűnik, a kapcsolatfelvételi űrlap valójában komplex marketingeszköz. Kérdezhetsz vele olyan dolgokat, amelyek segítenek a célzottabb ajánlatok összeállításában vagy potenciális ügyfelek azonosításában. Ha például rendezvényt vagy egy különleges eseményt szervezel, az űrlap tökéletesen alkalmas arra, hogy a résztvevők előzetesen jelentkezzenek – elősegítve ezzel az értékes e-mail lista kiépítését.

Figyelj az adatvédelemre!

Mielőtt a látogatók beküldik az űrlapot, világosan fel kell kínálnod számukra az adatkezelési tájékoztatót. Ez jogszabályi kötelezettség is, amelyet könnyen megoldhatsz egy egyszerű, pipálható mezővel, ahol a látogatók megerősíthetik, hogy átolvasták és elfogadták a feltételeket.

Emellett a rövid, lényegre törő űrlapok jobban működnek, hiszen senki sem szeret a végtelenségig kérdéseket kitölteni. A lényeg, hogy csak a legszükségesebb információkat kérd el, és biztosítsd a lehetőséget, hogy az űrlapot bármikor elküldhessék.

Ha bizonytalan vagy a lépéseket illetően, Marketinges Erika és csapata átfogó szolgáltatást nyújt.

Kapcsolódó cikkek

Hogyan írj önéletrajzot munkatapasztalat nélkül - hasznos tippek önéletrajz CV íráshoz pályakezdőknek, friss diplomásoknak és pályaelhagyóknak.

Hogyan írj önéletrajzot munkatapasztalat nélkül?

Önéletrajzot írni már csak azért is érdemes írni, mert ha jól írjuk azt meg, nagyobb esélyekkel indulhatunk a munkaerőpiacon.

Hogyan légy milliomos és anyagilag független 30 éves korodra?

Hogyan légy milliomos 30 éves korodra?

A kérdés igazán jól hangzik. De hogyan kell ezt megvalósítani? A cikk erről szól, ehhez adunk inspirációkat, ötleteket.

8 hatalmas hiba, amit elkövethetsz a pénzzel kapcsolatban - Pénzügyi hibák és tanácsok, okos megoldások

8 hatalmas hiba, amit elkövethetsz a pénzzel kapcsolatban

A spórolás, takarékoskodás nem könnyű feladat. Éppen ezért segítünk és adunk tanácsot, hogyan takarékoskodj és az okos befektetésekhez is adunk néhány ötletet.