Az ügyfélkapcsolatok hatékonyságának titka - Miért fontos a kapcsolatfelvételi űrlap?

Gondoltál már arra, hogy a weboldalad egyszerű elemei is hatalmas különbséget tehetnek?
Az ügyfélkapcsolatok hatékonyságának titka - Miért fontos a kapcsolatfelvételi űrlap?

Gondoltál már arra, hogy a weboldalad egyszerű elemei is hatalmas különbséget tehetnek? A kapcsolatfelvételi űrlap például gyakran alábecsült része az online jelenlétnek, pedig kulcsszerepe van abban, hogy hatékonyan tudd mérni a marketingkampányaid sikerességét.

Főleg a Google hirdetéseken keresztül történő ügyfélszerzés során, ahol minden lépés mérése létfontosságú a költséghatékonyság javítása érdekében. Hiszen ha nem tudjuk pontosan, mi hozza a várt eredményt, akkor nem más, mint a találgatás marad. És gondolkozz el rajta, mennyire szeretjük a bizonytalanságot, amikor az üzleti költéseinkről van szó!

Az űrlap, mint pontos mérőeszköz

Amikor a jó hirdetéskezelés miatt a weboldaladra érkeznek a látogatók, elengedhetetlen, hogy pontosan lásd, ki mutat igazán érdeklődést az ajánlataid iránt. Nagyszerű, ha telefonon vagy e-mailben is elérhető vagy – ezen opciók felkínálása kétségkívül hasznos. Azonban csak a kapcsolatfelvételi űrlap segítségével tudod ténylegesen igazolni egy kattintás ledokumentált érdeklődését.

Az űrlap kitöltése, majd a köszönőoldal megjelenítése a mérés kézzelfogható eredménye. A gyors és egyszerű hozzáférés pedig elengedhetetlen a felhasználók számára, akik ma már csekély türelemmel nézelődnek a világhálón.

Kapcsolatteremtés könnyedén

Az online marketing másik fontos szempontja, hogy a felhasználók könnyebben rábízzák magukat egy jól megtervezett, átlátható űrlapra, mint hogy elkezdjenek egy e-mailt megfogalmazni vagy telefonáljanak. Egy egyszerű, de informatív űrlap elérhetőségével a leendő ügyfeleknek könnyű lehetőséget kínálsz arra, hogy kapcsolatba lépjenek veled. Ezzel pedig már az első lépéseket meg is tették a célod érdekében.

Érdemes tehát odafigyelni, hogy az űrlap ne csak információt kérjen be, hanem reagálásra ösztönözze a látogatót, például egy kedvezmény felajánlásával.

Több, mint kapu a kommunikációhoz

Bármennyire is egyszerű ötletnek tűnik, a kapcsolatfelvételi űrlap valójában komplex marketingeszköz. Kérdezhetsz vele olyan dolgokat, amelyek segítenek a célzottabb ajánlatok összeállításában vagy potenciális ügyfelek azonosításában. Ha például rendezvényt vagy egy különleges eseményt szervezel, az űrlap tökéletesen alkalmas arra, hogy a résztvevők előzetesen jelentkezzenek – elősegítve ezzel az értékes e-mail lista kiépítését.

Figyelj az adatvédelemre!

Mielőtt a látogatók beküldik az űrlapot, világosan fel kell kínálnod számukra az adatkezelési tájékoztatót. Ez jogszabályi kötelezettség is, amelyet könnyen megoldhatsz egy egyszerű, pipálható mezővel, ahol a látogatók megerősíthetik, hogy átolvasták és elfogadták a feltételeket.

Emellett a rövid, lényegre törő űrlapok jobban működnek, hiszen senki sem szeret a végtelenségig kérdéseket kitölteni. A lényeg, hogy csak a legszükségesebb információkat kérd el, és biztosítsd a lehetőséget, hogy az űrlapot bármikor elküldhessék.

Ha bizonytalan vagy a lépéseket illetően, Marketinges Erika és csapata átfogó szolgáltatást nyújt.

Kapcsolódó cikkek

12 lépés pénzügyi helyzeted azonnali javulásához - Pénz azonnal

12 lépés pénzügyi helyzeted azonnali javulásához

Nem tudod beosztani a jövedelmedet? Fogalmad sincs, hogyan spórolj? Akkor ez a cikk csakis neked szól!

Tanulj meg spórolni a milliárdosok tippjei segítségével - Tippek milliárdosoktól, hogyan légy gazdag és sikeres.

Tanulj meg spórolni a milliárdosok tippjei segítségével

A milliárdosok tudnak valamit. Egyet biztosan: spórolni. Hiszen hogyan lehetnének milliárdosok, ha két kézzel szórnák a pénzt? Tanuljunk tőlük!

8 fiatal milliomos, akitől van mit tanulnod - Tanácsok fiatal milliomosoktól.

8 fiatal milliomos, akitől van mit tanulnod

Nem mindenki milliomos, de sok embernek sikerül azzá válni. Sokat tanulhatunk tőlük. Mutatjuk is, hogy milyen dolgokat.