Hogyan hat egy cég működésére az ügyfélélmény átalakulása?

Vajon milyen tényezőket tekintenek a vállalkozások a legfőbb sikermércének? A pénzügyi mutatók, a nyereség növekedése sokak számára az első helyen állnak.
Hogyan hat egy cég működésére az ügyfélélmény átalakulása?

Ám egyre többen ismerik fel az ügyfél-elégedettség fontosságát, amely az ügyfelek örömteli tapasztalatát tükrözi.

Az a véleményük, hogy a hosszú távú siker azon múlik, milyen szoros kapcsolatot építenek ki a vásárlóikkal. A pozitív ügyfélkapcsolatok eredményeként nő a visszatérő ügyfelek száma, ami végső soron a bevételek növekedését is magával hozza.

Az ügyfélszolgálat mint bizalmi tényező

A ConnectYOU Call Center szakképzett csapattal rendelkezik, amely gyorsan és hatékonyan kezel panaszokat, válaszol kérdésekre, ezzel biztosítva a magas ügyfél-elégedettséget.

Hisz biztosan sokan átélték már azt a frusztrációt, amikor egy vállalkozás ügyfélszolgálatát próbálták elérni, és csak hosszú várakozás fogadta őket. Ez a helyzet az ügyfélélmény egyik legnagyobb kihívása lehet.

A tapasztalatok alapján az emberek 75%-a gondolja úgy, hogy elpártol egy cégtől, ha nem kap megfelelő kiszolgálást. Emiatt egyre több vállalkozás fordul olyan külső szakértőkhöz, akik segítik az ügyfélszolgálati munkák gördülékeny lebonyolítását.

Hideghívások: lehetőség a személyes kapcsolatokban

Sokan tapasztalták már, milyen bosszantó is lehet a hideghívás, ha azt nem megfelelően kezelik. Azonban ha ezt jól képzett szakemberek végzik, egészen más élmény lehet. Egy tanulmány szerint a célzott telefonhívások jobban beválnak, és akár 30%-kal alacsonyabb elutasítási arányt eredményezhetnek, ami jelentős előnyöket hozhat vállalkozásának.

A helyesen végzett telefonos megkeresések révén az ügyfelek nemcsak értékes információkat kapnak, hanem igazi megoldásokban is részesülnek. A megfelelő kommunikációs készségekkel rendelkező szakemberek képesek felismerni az ügyfelek igényeit, így valódi értéket teremthetnek.

Az ügyfélszolgálat és a marketing egysége

Számos vállalkozás életében előfordul, hogy a marketingre elköltött összegek nem hoznak az elvárt eredményeket. Ezen érdemes elgondolkodni: vajon miért van ez így?

Kutatások mutatják, hogy azok a cégek, akik komolyan veszik mind az ügyfélszolgálatot, mind a marketinget, 60%-kal nagyobb eséllyel tartanak meg több ügyfelet. A ConnectYOU Call Center segít a kimagasló ügyfélkapcsolatok kialakításában, hiszen az odafigyelő és személyre szabott szolgáltatásaik megkönnyítik a hívások kezelését.

Ön is szeretne válaszokat, együttműködést, elégedettséget az ügyfelei körében? Ne halogassa a döntést, változtasson most az ügyfélszolgálati stratégiáján, és fedezze fel, micsoda potenciál rejlik benne!

Kapcsolódó cikkek

Amit Warren Buffett a befektetésekről tanított nekem - Warren Buffett befektetési és tőzsdei tanácsai.

Amit Warren Buffett a befektetésekről tanított nekem

Ki Warren Buffett? Mit tud ez a férfi a befektetésekről? A cikkből mindenre fény derül!

12 lépés pénzügyi helyzeted azonnali javulásához - Pénz azonnal

12 lépés pénzügyi helyzeted azonnali javulásához

Nem tudod beosztani a jövedelmedet? Fogalmad sincs, hogyan spórolj? Akkor ez a cikk csakis neked szól!

8 fiatal milliomos, akitől van mit tanulnod - Tanácsok fiatal milliomosoktól.

8 fiatal milliomos, akitől van mit tanulnod

Nem mindenki milliomos, de sok embernek sikerül azzá válni. Sokat tanulhatunk tőlük. Mutatjuk is, hogy milyen dolgokat.